Cold War
Hong Kong-- the safest city in Asia, the local police department has been untouchable for years. Until one night the police headquarters receives an anonymous call after a fully loaded police van, carrying five highly trained officers and equipment, disappears off the gird. After receiving several cryptic phone calls from the hijackers, one officer starts to realizing the hijackers are aware of every crucial decision the police department makes. But as they execute a carefully planned attack, little do they know they've become unwitting pawns in a bigger, more dangerous game.