Combustion
Mikel is about to marry Julia, owner of a large jewelry store she inherited from her parents. During the party announcing their engagement, Mikel meets Ari, one of the waitresses at reception. The attraction that arises between them will make Mikel get interested in the world of Ari: illegal car racing. He falls for her and decides to leave Julia, without knowing what she plans for him.