Command and Control
The long-hidden story of a deadly 1980 accident at a Titan II missile complex in Damascus, Arkansas, “Command and Control” exposes the terrifying truth about the management of America’s nuclear arsenal and shows what can happen when weapons built to protect us threaten to destroy us.