Common Chord
After the tragic death of his ex-girlfriend, Kyle Foster struggles to accept the responsibility of being a father to the young daughter, Teigan, who they had together. Amidst pressure from Teigan's grandfather Bill for legal custody and Kyle's desire to pursue his dreams of being a professional musician, he strives to find his way.