Something of a Monster
In 1980s North Carolina, pregnant Amelia finds her world crashing down around her after she is diagnosed with a phantom pregnancy. Exiled by her in-laws to a remote Catskills inn until she can come to terms, things only become more complicated when she finds herself stalked by a mysterious figure in the woods. To prove her sanity, Amelia works to uncover the mystery behind this stranger and begins to unearth the truth behind a lost woman and a small-town conspiracy—one threatening to target her next.