Compulsion
Sadie, a budding erotic novelist, is enticed by an ex-lover to join him and an enigmatic woman named Francesca at an Italian Villa. Once there, Sadie is confronted by the demons of her past as she becomes embroiled in a surreal game of murder and betrayal.