Compulsus
An incendiary queer drama for the Me Too era in which Wally, driven by rage, empathy, and something she can’t yet name, secretly patrols the streets at night, taking physical revenge on abusive hipster men on behalf of the survivors who can’t. When law-abiding Lou enters her world, love and revenge clash threatening to infiltrate their relationship.