Conduct! Every Move Counts
‘At the end of the day, it remains a secret why some can conduct and others can’t', Sir Georg Solti once said. CONDUCT! explores this secret. The struggle of five young artists for success at the International Conductors Competition in Frankfurt provides real-life drama that tests not only musical abilities but, above all, characters. CONDUCT! explores the secret of conducting with a unique intensity that culminates in a great showdown at Frankfurt’s Opera.