Conni and the Cat
Conni's adorable but mischievous cat, Mau, follows her on a kindergarten trip, causing mayhem, confusion and laughs. The children keep busy trying to hide Mau from the teachers while tracking down a thief and saving a raccoon in an ancient castle.