Cooking With Love
A Hallmark Channel original movie. Optimistic and cheerful TV producer for a reality cooking show, Kelly, doesn't have time for love. Bad boy celebrity chef, Stephen, doesn't have time for anything besides cooking. Fun with a side of love ensues as Kelly and Stephen are paired on a children's cooking show.