Cowboy & Indiana
A distraught, world-class bull rider suffers in silence the death of his son. When sentenced to a year of community service, he is assigned to mentor a troubled young boy whose father has been in jail. A heart whelming story about the power of community and relationships that highlights how human growth is sometimes painful, but always transformative.