COVID-21 LETHAL VIRUS
In a post-apocalyptic world where food is scarce and danger is high, a new super virus begins to infect the remaining population and threatens to destroy what’s left of humankind. As a special forces group transports a young scientist, their last hope for a cure, to her lab against all odds of survival, they encounter zombie-like creatures who are the newest victims of the super virus.