Crazy People
He's Dudley Moore (10, Arthur). She's Daryl Hannah (Splash, Roxanne, Steel Magnolias). Separately, they're two of Hollywood's most popular stars. Together, they're Crazy People. When a stressed-out ad exec (Moore) proposes a "truth in advertising" scheme, he is promptly shipped off to a mental institution. There he teams up with a kooky blonde (Hannah) and a slew of nutty patients. What happens next is absolutely crazy because the public goes absolutely nuts for the new way of advertising. You'll chortle over the advertising slogans you've always wished Madison Avenue would use!