Crazy
Brimming with the sounds and personalities of 1950s Nashville, CRAZY tells the story of legendary guitar player Hank Garland who played music on his own terms with the likes of Roy Orbison, Patsy Cline, Hank Williams, and Elvis Presley. CRAZY details the life of a star burned out too quickly: Garland pioneered music from country to jazz, but a hot temper and whirlwind romantic life lead to early tragedy. This is the never-before-told true tale of one of the greatest American musicians of the past century.