Crime Spree
The directorial-debut of screenwriter Brad Mirman (Truth or Consequences, N.M.), Crime Spree stars Gerard Depardieu as Daniel, the head of a trio of French crooks who cross the pond for a job in Chicago. Unfortunately, what was to have been a routine heist turns ugly when Daniel and his cohorts realize that they've ripped off Zammeti (Harvey Keitel), the head of a powerful crime family. Before they know it, the threesome find themselves strangers in a strange land being hunted by both the mafia and the FBI.