30-year-old hardworking Bobby Grady is married with two children, and his marriage to frigid Amy is in crisis. Bobby is invited to work the night shift at a fashion-design studio whose owner believes that his talented, introspective designed Joanna Crane is selling his designs to competitors. Bobby accepts the job to make money and please Amy with a bathtub.