Cryptopia: Bitcoin, Blockchains, And the Future of the Internet
Five years after his first documentary on the topic, award-winning filmmaker Torsten Hoffmann revisits the big brains and big egos behind Bitcoin, Blockchains, and Web3 in this thought-provoking and entertaining crash course about the controversial technology.