Cuando me vaya
When I Leave (Spanish:Cuando me vaya) is a 1954 Mexican musical drama film directed by Tito Davison and starring Libertad Lamarque, Miguel Torruco and Prudencia Grifell. It portrays the life of the bolero composer María Grever.