Cutter's Club
Horror icon Tony Todd stars in this gory hospital horror movie that sees a pair of young student doctors getting involved in a secret society of surgery fetishists and monster makers called the "Cutters Club", overseen by the maddest of doctors. Creatures, carnage, mayhem and macabre malpractice combine in this maniacal chiller, to take its rightful place as Todd's fevered cinematic swan song.