Dachimawa Lee
Under Japanese imperialism, Korean national treasure Golden Buddha is stolen. The interim government appoints legendary Korean spy Agent Dachimawa Lee to recover the fabled statue and reveal the dark plot behind the theft. The first attempted recovery operation fails miserably, loosing both the statue and his sexy partner. Agent Lee discovers that the failure was an inside job and fueled by rage of revenge, he must face off the shadowy figure behind the plot on the snowy field of Switzerland where the statue is believed to be hidden.