Daddy and Them
Members of a dysfunctionally funny family return to Arkansas to support their uncle Hazel who has been charged with murder. Insecure musician Claude and his jealous wife, Ruby, are among the relatives who return, but no sooner do they unpack their bags than they get caught in a web of sibling rivalries and family infighting.