Damned By Dawn
After receiving a mysterious gift from her dying grandmother, Claire takes her new boyfriend home to meet her family who live on an isolated property in the country. The family reunion begins well but Claire soon becomes increasingly uneasy with her grandmother’s medicated mumblings about a screaming banshee intent on coming for her during the night. It’s not long before the family’s worst fears become their reality as the banshee and her army of undead arrive to unleash blood soaked fury on them all.