Dark Amazon
Set deep in the Amazon jungle, a film crew tracks a group of scientists and their breakthrough disease research. While battling through the hot and dangerous rain forest, the lab samples mysteriously disappear and the situation turns deadly leaving them all stranded, scared, and fighting to survive. To return to civilization, they must face supernatural and physical forces while mental warfare pits them against each other in a pulse-pounding showdown. Only the strongest will make it out alive.