Dark Country
Two honeymooners rescue a mysterious car crash survivor in the Las Vegas desert. But their decision to save the man becomes increasingly regrettable when he turns on them, forcing the newlyweds to do the unthinkable. In a blur of paranormal chaos, the couple must take drastic measures to cover up their actions from the local police, ultimately leading each character to an inescapable fate.