Dark Legacy
Relying exclusively on government documents, statements from the best witnesses available, and the words from the mouths of the killers themselves, Dark Legacy produces a thoroughly substantiated criminal indictment of George Herbert Walker Bush, establishing beyond a reasonable doubt his guilt as a supervisor in the conspiracy to assassinate John F. Kennedy.