Dark Nature
A straightforward tale of survival with horrifying chills and survival thrills! The directorial debut of Berkley Brady is gripping from beginning to end and is anchored by a skilled female cast who captures trauma and PTSD in all its damaging, even deadly effects. Its mix of spiritualism, survivalism and genuine scares make for solid entertainment.