Darkroom - Drops of Death
Lars, a male nurse from Saarbrücken, moves with his lover Roland to Berlin. They renovate an apartment with the intention of finally living together. Their happiness seems almost complete. What Roland doesn’t know: while secretly checking out Berlin’s night life, Lars is experimenting with a deadly poison.