David Attenborough's Light On Earth
Why do animals produce light of their own? For centuries we could only marvel at the mystery of bioluminescence. Now we can begin to reveal the amazing truth about these living lights. Sir David Attenborough is our guide as we venture into a world he describes as "utterly unlike our own".