Davos
What drives our world becomes paradigmatic in Davos: Traditional farming in contrast to the global elite, who operate untied from all places, virtually without touching the ground. Davos is a film about equilibrium and contrast, about capitalism in our fractured world and the impact of the powerful on the many.