Deadliest Sharks
Dr. Michael Domeier and Dr. Barry Bruce go looking for rare oceanic white tip sharks to see if the species deserves the reputation as the deadliest shark. Using cutting-edge research and historical evidence, the scientists are spooked by what they find.