Dear Devil Brother
Judo champion Lam (Isaac) is on top of the world – until a devastating injury during a match results in permanent blindness, changing his entire world in an instant. This inspires Phong (Kieu Minh Tuan), Lam's estranged half-brother, to request an early release from prison under the pretense of taking care of his newly disabled brother. The two brothers are forced to live together for the first time in a decade, leading to conflict between the carefree, mischievous Phong and the disciplined, serious Lam. As they attempt to navigate their differences, they begin to confront long-unresolved family issues and rediscover their brotherly bond, and may even learn more about themselves. This film is a Vietnamese adaptation of the 2016 Korean movie "My Annoying Brother."