Death Rides a Horse
Before his very eyes, a young boy watches the cutthroats of a small gang raid his humble home, rape and slaughter his whole family. Fifteen years later, Bill Meceita, the once-helpless boy and the sole survivor of the massacre, has now become a cool and skillful sharpshooter, seeking revenge against the band of unknown killers.