Deathcember
24 days – 24 doors – 24 deaths: Deathcember is the ultimate advent horror anthology movie, and the world’s first cinematic advent calendar. Behind its doors lurk 24 terrifying short films by directors from around the globe, turning the season of love into a season of fear, with gifts of blood and terror to unwrap for audiences everywhere.