Deed Mud
Mar de Lama is a documentary that investigates the causes and reports on the consequences of Brazil's biggest environmental tragedies, Mariana and Brumadinho in Minas Gerais. The tragedies left people dead and homeless and destroyed the surrounding ecosystem, resulting in the suspension of the main sources of income for the affected communities. Independently, the documentary seeks to shed light on the question marks that left many dead and a gigantic trail of destruction.