Deep in the Darkness Deep in the Darkness
Dr. Michael Cayle thought leaving the chaotic lifestyle of New York City behind for the quiet, small town of Ashborough would bring his family closer together. Soon after arriving, he discovers the hidden secrets of the town, involving a terrifying race of creatures that live amongst the darkness in the woods. Cut off from all means of escape, Michael must either live under the threatening control of the creatures, or risk losing his wife and daughter.