Deep Sea Mutant Snake
When his fiancée investigates the sinister Cass Corporation, Qin Yu (Zhao Yi Xin) fears for her safety. After her mysterious death, he becomes determined to uncover the truth about the powerful company. Booking passage on a cruise ship with Jason, a former Cass employee who possesses crucial information, Qin Yu hopes to gather evidence to testify against the corporation. Reporter Feng Li (Jacinda Li) also joins the cruise, seeking her own story. Their plans are suddenly interrupted when giant mutant snakes attack the ship, forcing survivors to escape to an island where Cass has been conducting illegal experiments. Stranded in a horrifying landscape transformed by Cass' unethical research, the survivors must fight for survival against monstrous creatures while trying to expose the corporation's dark secrets. Will they manage to bring Cass to justice and escape the island alive? "Deep Sea Mutant Snake" is a 2022 Chinese monster movie directed by Wu Yang.