Deitrick Haddon - Deitrick Haddon's LXW
With incredible foot-stompin hand clappin house rockin' songs, captivating choreography & swag, this full-length concert will put choir music back on the map; center stage! This concert release features guest performances by historical champions of choir music; award winning luminaries such as Donald Lawrence, Hezekiah Walker & Ricky Dillard all started by the hit "Great God" ...