Delegation
Three Israeli high schoolers take part in a class trip visiting Holocaust sites in Poland – the last time together before going to the army. During the trip, shy boy Frisch, aspiring artist Nitzan and class heartthrob Ido deal with issues of love, friendship and politics against the backdrop of concentration camps and memorial sites. This journey will change them forever.