Delibes: Coppelia
The Víctor Ullate Ballet brings a new version of an important, internationally performed classic to its repertoire. Choreographer and artistic director Eduardo Lao assumed the task of reinventing Léo Delibes’s ‘Coppélia’, using his versatile company of 23 dancers to contribute his personal vision.