Demons Inside Me
A group of rich playboys travel to Costa Rica to party and hook up with girls. Tossed aside by her boyfriend and isolated by the group, Jade spirals into a psychotic episode. As she fights the ghosts of her past, demonic creatures emerge from the jungle to claim the lives of those around her one by one.