Desperate Hours
Escaped convict Mickey Rourke uses his charm to gain entry into home of Nora and Tim Cornell (Mimi Rogers and Anthony Hopkins) and then proceeds to terrorize the family until they are forced to take a stand that will either destroy or unite them!