Detective Knight: Redemption
In custody in New York, Detective James Knight finds himself in the middle of a jailbreak led by The Christmas Bomber, a brutal fanatic whose Santa Claus disciples are terrorizing the city. With the promised return of his badge in exchange for taking out the terrorists, the steely-eyed Knight doles out mercy for the just...and merciless justice for all the rest.