Devil in Dune
In a dystopian future, humanity fights for survival in a gigantic desert dominated by mutated sandworms. A group of survivors embarks on a dangerous journey in an armored vehicle to find the "oasis". As they battle the mutated creatures and suffer many sacrifices, their hope is fading.