Devil's Playground
Flesh-eating zombies have taken over London, and humanity's only hope for the future lies in one woman's DNA. Cole, a hardened mercenary who works for the pharmaceutical company responsible for the horrific disaster, is charged with bringing her in. But he's already battling the demons of his violent past: can he take on an army of bloodthirsty creatures as well? Find out - if you dare - in this terrifying sci-fi thriller filled with insatiable killers on a feeding frenzy.