Die Grenze
Nerdy tax official Eva is fired for giving speeches about a fairer tax system in the park. An Internet video of this goes viral, jeopardizing a planned mega-merger. As a result, corporate leaders are desperate to stop Eva's popularity so they can continue to grow without limits.