Digging to Death
A man buys a fixer-upper house to restore and as he’s digging a hole for a new septic tank, he discovers a large box filled with three million dollars in cash and a dead body. He is faced with the dilemma of reporting the body and losing the money or hiding the money and reburying the body. What unfolds next is a series of consequences that lead us to truly discover what’s buried in the backyard.