Dinner At Eight
From Oscar-winning director George Cukor ("My Fair Lady") comes this ensemble comedy about a social climbing woman and her husband who host a party for a group of New York's elite. Scandal and intrigue abound as the guests reveal something about themselves. Starring the "Blonde Bombshell," Jean Harlow ("The Public Enemy") and John Barrymore ("Grand Hotel").