Dinosaur Train: Eggstravaganza
In Eggstravaganza, Buddy and Don stumble upon a mystery when they find unhatched eggs on their beach. Then, Buddy, Tiny and Mrs. Pteranodon ride the Dinosaur Train to attend an egg hatching party! Plus, in these fun-filled adventures the Pteranodon family watch small eggs hatch and baby turtles swim away!