Disconnected
Disconnected is a family comedy that tells the story of a 42-year-old divorced woman who has two children and is addicted to the Internet. The day she is about to get her dream job, a solar storm destroys all the geostationary satellites, and the world is left without Internet. She has to learn to survive offline and connect with her children.