Disorder
What happens when the man hired to protect you may be the real threat? Matthias Schoenaerts (Rust and Bone) stars as Vincent, a troubled Afghanistan veteran who, after being discharged from the army, becomes bodyguard to the wife (Diane Kruger) and young son of a wealthy Lebanese businessman at their luxurious villa on the French Riviera. But trapped in a perpetual mental warzone, the unstable Vincent must determine which dangers to the family are real and which are the product of his PTSD-fueled paranoia if he is going to keep them safe. Director Alice Winocour (Augustine) masterfully keeps the tension simmering in this pulse-pounding psychological thriller.